KAMPANJAKOKONAISUUDET


TULOSSA TAMMIKUUSSA! MATKAMESSUKAMPANJAT

VisitMikkeli on tänäkin vuonna esillä Matkamessuilla Helsingin Messukeskuksessa 17.-20.1. Matkamessuista tehdään kampanjointia Facebookiin, Instagramiin sekä Googleen. Saat kampanjoissa näkyvyyttä omalle yrityksellesi tekemällä ajankohtaisen tuotteen/tarjouksen kampanjasivulle.

Matkamessumarkkinointia varten tehdään sivu visitmikkeli.fi-sivustolle: www.visitmikkeli.fi/matkamessut2019

Sivulle nousevat visitmikkeli.fi-sivustolle tehdyt tuotteet ja tarjoukset, joihin on laitettu kategoriaksi ”matkamessut2019”. Jos sinulla on jo sivustolla tarjous/tuote, jota haluat käyttää myös Matkamessukampanjoinnissa, lisää sille kategoria ”matkamessut2019”, niin se nousee myös tälle sivulle.

Matkamessutuotteet ja -tarjoukset tulisi olla tehtynä 8.1. mennessä.

Nyt kannattaa olla mukana, liikennettä kampanjasivulle on viimevuotisen perusteella luvassa runsaasti. Tee omat tarjoukset ja tuotteet sivustolle kategorialla ”matkamessut2019”, ja olet näkyvillä kampanjoinnissa!

AJANKOHTAISTA JUURI NYT - TALVI- JA JOULUKAMPANJAT

Tämän syksyn ajankohtaisia kampanjoita ovat Talvi Saimaalla 2018 ja Joulu Saimaalla 2018 - kokonaisuudet. Näihin kampanjoihin pääset mukaan tekemällä Visitmikkelin verkkosivustolle talvisia ja jouluisia tarjouksia tai tuotteita. 

Tarjoukset ja tuotteet  saat kampanjasivulle esille valitsemalla niihin kategoriaksi "Talvi Saimaalla 2018" ja joulutarjouksiin ja -tuotteisiin "Joulu Saimaalla 2018". 

Talven kampanjoinnissa houkuttelemme asiakkaita käyttämään teidän palveluitanne, kuten esimerkiksi lähtemään viikonloppulomalle ja osallistumaan opastetuille retkille sekä varaamaan majoitusta suoraan teidän yrityksistänne. 

Yllä mainituilla kategorioilla tehdyt tarjoukset ja tuotteet näkyvät heti kampanjasivuilla: 

Teethän tarjouksesi ja tuotteesi valmiiksi talvi- ja joulukampanjoihin viimeistään viikolla 44. Kampanjoinnit starttaavat tämän jälkeen.

ps. Talvikampanjasivulle on nostettu saunat, joten jos sinulle on sauna, jota voi käyttää talvella ilman muita velvoitteita (esim. majoittumista), tee siitä tuote kategorialla "avantouinti ja saunat". Jos sinulla on tarjolla avantouintia, voit tehdä siitäkin tuotteen tällä kategorialla. Näin saat myytyä saunapalveluasi kampanjasivulla.

Hyödynnä ilmainen kampanjanäkyvyys

Kampanjat tuovat tuhansia kävijöitä Visitmikkelin verkkosivuille. Vain tekemällä tarjouksen/tuotteen olet mukana kampanjasivulla. Esimerkiksi kesän 2018 HS etusivu- ja somekampanja tavoitti jo julkaisupäivänä 2979 vierailijaa Kesä Saimaalla -kampanjasivulle. Vuonna 2017 Visitmikkelin verkkosivuilla vieraili 134 598 kävijää. 

Onlinekampanjoinnit, joista ohjataan talvi- ja joulukampanjoiden sivuille kuuluvat jäsenyyden etuihin, eikä niissä ole erillisiä osallistumismaksuja!

Unohditko, kuinka tarjous ja tuote tehtiin?

Jos et muista, kuinka tarjous tai tuote tehtiin – löydät ohjeet täältä extranetistä vasemmanpuoleisesta sivuvalikoista kohdasta "ohjeet" – suora linkki ohjeisiin


SYKSYKAMPANJAN TULOKSET 2018

Syksy Saimaalla 2018 kampanjatulokset 

Tätä kampanjointia varten tehtiin kohderyhmäkohtaisesti sekä bannerimainontaa googlen mainosverkossa, että Facebook- ja instagram-mainontaa. Bannerikampanjan kohdistuksissa olivat Helsinki ja Tampere ja bannereiden näyttöjä kertyi yli 700 000 kpl. Facebookin ja Instagramin puolella mainokset kohdistettiin Etelä-Suomeen, jolla tavoitettiin noin 55 000 käyttäjää. Yhteensä nämä toivat sivustolle kävijöitä noin 3 000.


AIEMPIA KAMPANJATULOKSIA VUODELTA 2018

Esimerkki yhteiskampanjan hyödyistä 
Kesä Saimaalla 2018

Erikseen suunniteltuihin yhteisiin markkinointikampanjoihin osallistuminen on yleensä lisämaksullista, mutta vapaaehtoista. Tämän vuoden kesäkuussa tehty Kesä Saimaalla 2018– yhteiskampanja  tavoitti yli miljoona käyttäjää! Tällaista kävijämäärää on melko vaikea saada yksittäisillä mainoskampanjoilla itse omille verkkosivuilleen. 

Helsingin Sanomien etusivulla 6.6. julkaistulla printtimainoksella ja sitä tukevalla digikokonaisuudella saatiin 912 646 kontaktia, joka tuotti Visitmikkelin Kesä Saimaalla kampanjasivulle lähes 10 000 kiinnostunutta, potentiaalista asiakasta.

Lue lisää aiemmista kampanjakokonaisuuksista MSM ry:n jäsenkahveja varten tehdystä "Hyöty irti markkinointikanavista" - koonnista: