Kesä Saimaalla 2020 -kampanja toteutuu

Helsingin Sanomien etusivun mainos julkaistaan sunnuntaina 14.6. Tämän yhteyteen toteutetaan myös erillinen digikampanja 13.-21.6., jolla ohjataan kävijöitä Visit Mikkelin kesäkampanjasivulle. Nyt voit varata myös teidän yritykselle paikan digikampanjaan!

Koronan aiheuttaman epävarmuuden vuoksi pyydämme vielä kaikilta sitovan vahvistuksen erikseen. Eli vaikka olisitte jo aiemmin varannut digikampanjan, niin vahvistattehan varauksenne vielä alla olevalla lomakkeella. Kesän digikampanjaan osallistuvat vain tämän lomakkeen kautta tulevat varaukset!

Pahoittelemme ylimääräistä vaivaa. 

(PS. Helsingin-Sanomien 14.6. etusivun paikat on jo kaikki varattu, eli siihen ei enää uusia varauksia oteta.)

Osallistun Koe kesä Saimaalla -digikampanjaan!

Koe kesä Saimaalla -digikampanja 13.-21.6. seuraavissa kanavissa:


• Facebook ja
 Instagram, yhteiskampanja sekä mainokset mukaan lähtevien yritysten kuvilla

• Ohjelmallisen ostamisen tarkoin kohdennettu bannerikampanja, yhteisbannerit (näkyvyys voi olla mm. mtv.fi, tori.fi, Seiska, Google-kumppanit ym)

• Suurempi näkyvyys kesän kampanjasivulla

Kampanjan tavoitteena on ohjata kävijöitä kesän kampanjasivulle.